Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 7 januari 2012

7-1- 2012 eerste berichtje


In 2006 ben ik met het quilten begonnen.
Het eerste wat ik leerde was Logcabin blokje.
Van de beginners blokjes wer dit mijn eerste werkstukje

1 opmerking:

  1. Hoi Annie, het ziet er best al goed uit hoor! En alle begin is moeilijk, ik ben ook steeds aan het zoeken wat er allemaal mogelijk is.
    Succes verder! Ik ga je volgen.
    Adrie

    BeantwoordenVerwijderen