Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 15 maart 2012

Lente dag

Een tijd niet hier wat geschreven.
Ik ben wel druk met mijn handwerkjes, maar nog geen plaatjes er van gemaakt.
Maar vandaag hadden we een Lente dag, en vanmiddag hebben we een mooi toertje gefietst samen, langs de groene dijk bij het Sneeker meer.
Het is nu bedtijd, maar hier even een plaatje er van nog.



2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben!! Het was dan ook wondermooi weer. Binnenkort hoop ik een keer door Friesland te toeren, ben er nog nooit geweest (sorry!). Maar aan de foto's te zien is het er wonderschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dêr wie it krekt waar foar juster! It is hjir no wat triest.Noflik wykein

    BeantwoordenVerwijderen