Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 16 juli 2012

Van alles wat handwerken.

Was het vandaag hier nog droog, nu regent het al weer hard.
Heel de middag aan mijn handwerkjes bezig.
Vanmiddag pitte ik dit eenvoudige werkje, makkelijk dus , in de grote ring.


Vanavond neem ik de kleine ring, heel fijn werkje, en loeplamp brengt uitkomst.

Ik kocht dit werkje in Zwolle op de handwerkbeurs, en het tot nu toe bewaard.
Een maal weer bezig , vind ik het weer en leuk werkje.


Nu heb ik de huisjes nog, en ook de varia Hex quilt.
Dus vervelen komt niet hier in mijn boekje.

O en om zo nu en dan even te doen,
heb ik restjes katoen gezocht uit mijn resten bak met garens.


En ja hoor ik wist nog hoe het moest, hier 2 granny 's klaar.
Heel vroeger toen de kinderen klein waren haakte ik 2 spreien zo.
Maar waar die zijn gebleven, ik zou het niet weten mee.
Heb ze dus niet meer.
Leuk zo even tijdens de koffie om te doen.
Het varia quilt word wat groot om even mee te nemen,
dus dan maar haken, als ik ga oppassen.

Gister toch hier getroffen met het weer, we hadden een feestje.
Famke ons jongste kleinkind vierde haar 8 ste verjaardag.
Het feest kon buiten, wel met party tent.


Hier de jonge dame, toont haar gekregen ringetjes.

Zo tijd voor tafeldekken.
Prettige avond gewenst.
Groetnis Annie

9 opmerkingen:

  1. Der Quillt ist toll.
    Und die Stickerei gefällt mir super gut.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurtje Annie. Lekker rustgevend he?
    Vervelen doen we niet, maar ik heb een heuse quiltdip:-(. Maar ja komt wel weer.....toch?
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annie wat leuk dat je me hebt toegevoegd aan je blog lijst ik kan het natuurlijk niet laten om even je blog op te zoeken. Ik heb me ook aangemeld bij jou blog.

    Hij is is mooi hoor en zo te zien ben je behoorlijk aktief met onze mooie hobby.

    Groetjes en nog een fijne avond Noflike Youn was het toch he mijn fries is wat naar de achtergrond "verdwenen" hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je bent toch weer ijverig Annie, heerlijk om te zien! Na mijn vakantie ligt het handwerken even op zijn gat, en ben ik druk met mijn nieuwe blog in de weer. Nog gefeliciteerd met je kleindochters verjaardag, wat een liefje!! Fijne avond nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh< Annie wat een prachtig borduurwerk heb je daar, dat wordt "in pronkje"
    t was vanmiddag echt handwerk weer,hè?
    gefeliciteerd met Famkes 8e verjaardag.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige mooie werkjes ben je allemaal mee bezig. We kunnen ook niet stil zitten.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annie,allegearre ferskillende dingen. Wat leuk!!
    Ek al oan it haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn hè, dat je je als handwerkster eigenlijk nooit hoeft te vervelen :-) er is altijd wel een werkje waar je even zin in hebt!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige werkjes, heerlijk. Nee, een echte handwerkster hoeft zich nooit te vervelen.
    Groetjes, Ineke Hulzebos

    BeantwoordenVerwijderen