Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 22 september 2012

Kerstruil

 Hallo allemaal.
In Bloggers land ben ik nog nieuw.
En wat lees ik bij Katrien    

Vorig jaar kerst had ik nog geen blog, maar het  lijkt me leuk hoor.
Dus heb ik me aangemeld.
Groetnis Annie

4 opmerkingen:

  1. Is erg leuk om mee te doen, ik heb al meerdere keren mee gedaan! Ik heb even gedubt, maar kon het toch niet laten;-))
    Noflik wykein Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met deelname aan deze leuke kerstruil, het is heel spannend om een leuk pakket samen te stellen, veel denkplezier hoe je het aan gaat pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier met het maken van je ruil-pakket!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij ook de eerste keer, en ben ook pas nieuw in blogland!
    Ik vind het wel geweldiig om zo nieuwe ideeën op te doen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen