Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 6 november 2012

Hartelijk dank

Lieve allemaal.
Wat fijn zoveel berichtjes te krijgen van mee leven.
 Heb nu zomaar tijd om heel veel mooie blogs te lezen en kijken naar veel mooie werkjes.
  Ik rust veel nog, en ben dan weer even op, zit in een stoel  en lees een paar bladzijden, wil nog niet zo, en dan weer even naar de computer.
Medicijnen helpen me wel, krijg weer wat lucht., misschien dat ik morgen weer eens een toertje kan haken met de zere arm.
Van alle kanten word ik geholpen en verwend ook nog. Dochters komen elke dag even aan wippen
Mijn Evert is super handig wat H H werkjes aan gaat en de boodschappen.
Maakte wel het eten pan klaar, maar kan nu ook al lekker koken.


 Ja en zie eens gister kwam zo de oudste kleindochter, ze was nog een dag je vrij ( studeerd in Enschede) Ik kom een dag en een nachtje gezellig even jullie helpen.
Het is zo'n lieve vrolijke meid, alleen kon ik niet zo goed mee lachen, want ja dat doet nog wat pijn
 Ja mensen ik ben echt bevoorrecht met alle lieve mensen om mij heen.
En met goede moed zal ik dit overleven toch.
Groetnis Annie

16 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en knappe kleindochter, dat ze komt helpen!!! En wat fijn dat je zoveel hulp krijgt. Sterkte met alles en een spoedig herstel, laat je maar even lekker verwennen, want dat mag best. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo geholpen wordt, dan kan je ook echt de rust nemen om goed te herstellen , en wat een leuke kleindochter heb je ;o).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe meid. En erg leif dus. Fijn om zoveel hulp van alle kante te hebben.
    Beterschap en doe lekker rustig aan.
    groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte en beterschap, Annie! Alles komt weer goed, zeker met behulp van al die lieve mensen om je heen. Wat een mooie kleindochter heb je en nog lief ook, bofferd!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een rijkdom zulke lieve mensen om je heen. Je hebt leuke kleindochter! Sterkte en beterschap, laat je maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat je maar lekker verwennen. Doe het rustig aan... Niets forceren. Wat fijn dat je kleindochter komt helpen. Laat je man maar lekker koken. Maak het maar gezellig, dan vliegen de dagen om en al je handwerken blijven er wel... Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kleindochter, wat zullen jullie bij zijn geweest met haar bezoek.
    Geniet van alle goede zorgen, wat je zaait zul je oogsten en daar krijg je nu een stukje van mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief zoveel hulp en rustig aan hoor. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je goede hulp hebt, dat is dan maar weer een geluk.
    Doe je rustig aan met haken? Ik hoop dat je gauw weer wat opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kleindochter, wat lief dat ze je komt helpen. Daar zou je al bijna beter van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat je maar lekker vertroetelen. Dan komt alles gauw weer in orde.
    Wat een mooie meid is jou kleindochter. Wauw en zo lief dat ze je komt helpen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een lelijke val gemaakt als ik het zo lees. Wat naar. Hopelijk merk je dat het iedere dag weer een beetje beter gaat. Doe maar rustig aan. Wat fijn dat je kleindochter langskomt voor hulp en gezelligheid. Het is een schoonheid zeg!

    Groetjes en veel beterschap gewenst,

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig heb je hulp om je heen en nog gezellig ook. Niet te veel lachen dus. Laat je lekker verwennen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je me nu volgt. Ik ben ook even op jouw blog komen kijken. En viel van de ene verbazing in de andere. Wat heb jij al veel prachtige quilts gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annie,

    En voel je je al weer wat beter? iedere dag een stukje verder met genezen denk ik he?

    Sterkte nog maar en ga vooral maar lekker doen waar je het meeste zin in hebt. Tja dat willen we allemaal natuurlijk wel.......

    Heel veel beterschap

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen