Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 29 december 2012

2012 Zaterdag blogje.

Hallo vandaag is het de laatste Zaterdag van dit jaar 2012.
Ja nog een paar daagjes en we schrijven 2013, de tijd gaat snel voorbij vinden wij.
Het is net of, nu we wat ouder worden , en toch veel meer vrije tijd hebben,
dan toen we nog moesten werken, de tijd sneller voort gaat.
Ja we komen op leeftijd, zoals er zo mooi kan worden gezegd.
 Maar wanneer ben je oud ? dat gevoel is er gelukkig niet.
Er is zoveel te doen, en te genieten elke dag weer.
Het voorrecht nog zo fijn samen te mogen zijn.
Lieve kinderen en kleinkinderen, Familie en vrienden om ons heen.
Genieten van de vele hobby's die we allebei hebben.
Het voorbije jaar hadden we fijne en mooie gebeurtenissen.
Hoogte punt wel ons 50 jarige trouwdag die we mochten vieren dit jaar.
 Het blog waar dit jaar mee begon, kreeg ik handwerkvriendinnen er bij, en leerde veel.
Ook vandaag zag ik dat er weer volgers bij mijn blog waren aangemeld.
 2 Maanden geleden, kwam ik naar te vallen, wat veel complicaties gaf, en ik ernstig ziek was.
Maar gelukkig ik mag herstellen, en vol goede moed het nieuwe jaar 2013 tegemoed gaan.
Kreeg lieve berichten op dit blog.
 Ja het is nog even rustigjes aan doen, maar heb weer plezier in mijn handwerkjes.
De granny's groeien gestaag, als ik op mijn bed weer een blokje er bij haak.
Het witte katoen is er bij gekocht, en verder de kleurtjes van veel rest katoen die ik had en kreeg.



124 blokjes zijn er al aan de plaid... ook borduur ik weer eens een steekje aan mijn borduurlap.



Heel het jaar werkte ik aan mijn huisjes, eerst best moeilijk, zoiets kleins maakte ik nog niet eerder.
Maar het werd steed leuker, en overal kreeg ik rest stofjes vandaan voor mijn huisjes, ja ook via dit blog van vriendinnen blogsters uit het hele land.
 Mooi op schema, en ik had  in Oktober voor alle dagen een huisje in de straatjes gemaakt, de kerk in het midden, voor de schrikkeldag.
Via de blogs leerde ik dubbelen op de latten, zo handig.
Doorpitten maar, en op oudjaarsdag zou mijn Quilt hangen hier in de kamer.
 Ja heel spijtig door mijn ziek zijn is dat niet waar geworden, maar in 2013 komt hij zeker klaar.
Maar kijk eens wat ik gister middag weer kon doen.
De 9 huisjes die ik voor de ophang wil gebruiken, zijn deze week gedubbeld en gepit, klaar om straks aan de quilt te zetten.
 Al met al heb ik fijn kunnen handwerken dit jaar. Voor 2 kleindochters een quilt gemaakt.
leuke borduurtjes en Tilda poppen gemaakt.hier een kleine colage, alles staat er niet op.

 
 


Ik ging naar de Handwerkbeurs, en naar Supergoof in Hijum.
Gezellige en leerzame bee's en naar het Crea cafee bij Teakje.
In de vakantie was ik in de grote Quilt winkel in Nieuw Buinen.
Tot slot het is heel fijn zo heerlijk bezig te kunnen zijn.
Ik zit weer vol nieuwe en fijne handwerk plannen.
Zo dit was zo even 2012 bij langs,
Voor allemaal wens ik een Goede jaar wisseling, en een Gelukkig , en gezond 2013.
Groetnis Annie

17 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk dankbaar logje Annie! Naast de moeilijke dingen zoveel goeds. Heerlijk dat je zo genieten kan, ook van dit bloggen. Ik hoop dat je snel helemaal hersteld zal zijn, je quilt snel zal hangen en je nog heel heel veel plezier aan je mooie handwerk zal hebben. Wat heb je een prachtige dingen gemaakt! Hele fijne jaarwisseling en een lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat alles de goeie kant op gaat, dat je weer heerlijk aan het handwerken bent, dat je geniet van alle nieuwe dingen die je tegenkomt hier op internet. Lekker zo doorgaan en ik wil je hierbij een heerlijk, gelukkig, gezond en creatief toewensen!!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit helemaal te genieten van je logje Annie, wat mooi dat je in dit jaar zoveel hoogtepunten hebt mogen meemaken, naast helaas ook die akelige val van een paar maanden geleden. Gelukkig blijf je optimistisch en gaat het weer beter met je!! Je hebt prachtige dingen gemaakt, echt mijn complimenten!! Ik wens je alvast een heel superfijn nieuw jaar toe, waarin je hopelijk weer helemaal terug op de been komt :)!! Lieve groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was für wunderschöne Arbeiten, auch die Stickerei sieht jetzt schon wunderschön aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je er weer bent. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Rustig aan nog maar he? Je hebt ook niet stil gezeten de afgelopen dagen. Het ziet er allemaal prachtig uit.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi overzicht van het bijna voorbije jaar. Veel hoogtepunten, maar ook nare dingen. Altijd optimistisch en je maakt zo veel prachtige handwerken. Die huisjes quilt komt wel klaar. Eigenlijk zou ik die wel willen zien als ie klaar is. Je woont immers in de buurt... Ik wens je alle goeds voor het komende jaar en dat je weer helemaal kunt doen wat je wilt. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk blogje om te lezen.'Fijn dat het steeds beter gaat. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi jaarverslag, fijn te lezen dat het nu echt de goede kant met je op gaat! Fijne jaarwisseling en tot op elkaars blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt je grannyplaid mooi en ondanks dat je niet goed uit de voeten kon hen je toch nog heel veel gedaan.
    Ik wens je voor het nieuwe jaar een goede gezondheid toe en veel handwerkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om weer zo'n mooi blog weer te lezen en te zien dat je weer aan het handwerken bent! Het gaat weer de goede kant op, gelukkig!

    Wens je voor 2013 heel veel gezondheid en creativiteit toe!

    Liefs, ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ferslag Annie!It giet de goede kant op mei dy lês ik wol..
    Noflike jierwiksel en in sûn en creatief 201!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi overzicht van het jaar met zijn ups en downs. Maar gelukkig waren er heel veel mooie momenten. Ik wens je fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je veel mooie dingen gmaakt het afgelopen jaar!
    En wat fijn,dat je ondanks tegenslagen,toch positief bent en blijft.Niet iedereen kan dat.
    Heerlijk,dat het weer langzaam vooruit gaat met jou.
    Voor jou en iedereen die je dierbaar is-een goed uiteinde en veel liefde,gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar,met nog vele gezellige blogs.
    zonnige zondag.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens dat je herstellende lijn doorzet, fijn te lezen dat je weer zin in handwerken hebt, dan gaat het goed met je!
    Je hebt een druk jaar achter je, ik hoop dat we komend jaar ook weer met je belevenissen mee mogen genieten.
    Prettige jaarwisseling en de beste wensen voor komend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jou een heel gezond, gelukkig en creatief 2013! Hoop dat je helemaal herstelt en nog jaren van jullie samenzijn kan genieten, fijne jaarwisseling, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dag lieve Annie, ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar, maar bovenal heel veel gezondheid! Het lijkt altijd zo vanzelfsprekend, maar ineens ervaar je hoe kwetsbaar we zijn!
    Wordt maar gauw beter en geniet van alle fijne dingen.
    Lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen