Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 26 december 2012

Goede morgen 2 de kerstdag

Hallo hier nog even een klein berichtje.
Ik geniet van alle berichten die ik lees over de Kerstruil.
Gister avond had ik het mijn al verstuurd.
Maar van morgen heb ik het even moeten verwijderen, om een klein foutje te herstellen.
Nu staat het er dus weer op.
 Heb allemaal nog een fijne dag.


 
Mij mij gaat het steeds weer ietsje beter, en vandaag ben ik weer eens in de kleren.
Groetnis Annie

9 opmerkingen:

  1. Fijn te lezen dat je weer in de kleren zit.
    Fijne dag Frederikaij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht net dat ik al had gereageerd. Ik heb dus nog eens gereageerd :-). Wat fijn dat het beter met je gaat!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat het beter gaat en fijne tweede kertsdag en supergoed 2013 wens ik je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn te lezen dat het weer iets beter met je gaat ,doe het lekker rustig aan
    Fijne dag nog verder en een gezond en crea 2013 !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn hooe dat je weer je kleren aan hebt, dan voel je je al weer een heel ander mens

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dag verder en een gelukkig en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, waarin vooral ook je gezondheid weer een stuk beter wordt.
    En natuurlijk nog een heel gezellig uiteinde!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om weer kleren aan te hebben.
    Doe kalm aan en de groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Annie,leuk dat ik je blog heb gevonden.Jij woont net zoals ik in Fryslan,wij wonen in Grou.
    Ik heb sinds okt een blog maar die ziet er nog niet zo mooi uit als die van u.Door veel in het MCL gelegen nog niet aan toe gekomen.Maar 2013 ga ik er mee aan de slag, wel staan alle siggy's erop.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen