Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 5 januari 2013

Hallo

Goede avond.
Even jullie een goede Zondag wensen.
Langzaam aan ga ik ietsje vooruit, maar ik moet nog steeds veel rusten.
En zo nu en dan een rondje door het huis, en wat kleine werkzaamheden verrichten.
Volgende week mag ik eens even naar buiten, als het weer het toe laat
Borduur en haak dus fijn zo op mijn bed.
Ik had een foto gemaakt van mijn vorderingen.
Maar ik krijg hem niet geupload in mijn berichtje.
Hoe dat nu weer kan, computers hebben een eigen leven soms.
Misschien lukt het morgen weer, hoop het maar.

Heb weer een rondje bloggen gemaakt, en geniet van alle post weer.
Allemaal Hartelijk Dank voor de reacties van mijn vorige berichtje.
Groetnis Annie

3 opmerkingen:

  1. Annie wat fijn dat het weer wat beter gaat met je.Zo kan je straks ook fijn genieten van je tuin.Bij mij komt er van alles al weer boven,dankzij het zachte weer.
    Fijne zondag.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je weer wat vooruit gaat. Het kost heel wat tijd, geduld en doorzettingsvermogen.
    Er zijn meer bloggers die problemen hebben met hun blogs en dan vaak met de foto's. Het ligt vast niet aan jouw computer, maar aan het programma.
    Ik wens je een hele goede zondag. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het ietsjes beter gaat met je! Ga zo voort meid.

    BeantwoordenVerwijderen