Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 25 januari 2014

Goede avond.
Heel de dag al het plan een  blog post te doen, het kwam er nog niet van
 Er word zo tussen door  gehandwerkt, aan mijn verschillende werkjes.
Er zijn weer wat blokjes af voor de FW quilt




Hier tot  en met blok 77 van het boek
Ik werk vanaf blok 1.
Blok 78 is ook af, maar door mij afgekeurd, dus moet die over nieuw.


De opdracht haken van gister heb ik af.
Het patroon  Catherine wheel 
Nog nooit van gehoord, en dus ook niet gehaakt.
Maar zo te zien zitten de wieltjes er wel mooi in.
Beide dochters haken ook de deken, en  als ze hier komen vergelijken we even ons werk.
 Ook zijn er weer steekjes aan mijn Nature 's Home gemaakt, maar dat later weer eens op een plaatje.
 Zo meteen de randjes borduren wel heel leuk ook
Al moet ik het met  het vergroot glas maken.
 Ook borduurt de oudste dochter mee.
  De planning is op  Vrijdag 14-2  samen naar de handwerkbeurs in Zwolle.
Heb er best zin in

 Voor allemaal een prettige Zondag gewenst.
Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Je hebt weer heerlijk gehandwerkt deze week! Wat leuk dat je dochters ook meehaken, dat lijkt me heel gezellig...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blokken liggen daar op de grond? En ik vind dat haken best erg leuk, alleen het gaat bij mij niet zo snel hoor. De borduur-randjes zijn ook leuk om te doen, ik doe sinds vandaag mijn oude lees brilletje erbij op, dus zit ik met 2 brillen te borduren, hahaha. Staat wel grappig en ik zie alles veel beter. Ben alleen weer eens zo verkouden, dus het handwerken schiet niet zo op, heb ook een hoofdpijn erbij.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer van alles gedaan. Zo samen haken met je dochters is heel leuk . Je leert allerlei nieuwe steken en dat is de bedoeling ook toch??
    Wie weet zien we elkaar in Zwolle. Ik ga ieder jaar met al mijn zusters, dat zijn er vijf. Erg gezellig!! Fijne zondag,
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer ik was van plan om donderdag naar de beurs te gaan. Konden we elkaar een keer ontmoeten, maar op vrijdag is mijn atelier open dus dat gaat niet.
    mooi, je breisel, prachtige kleurtjes
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt erg mooie blokken gemaakt. En het haakwerkmziet er ook geweldig mooi uit. Leuk dat je dochters ook meedoen met beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn zo druk met onze handwerken dat we ons geen tijd gunnen voor een blogje, he?!
    Wat leuk dat jij ook met dochters aan het handwerken bent, heel gezellig!!!
    Ik moet nog beginnen met de haak along, maar mijn handen jeuken!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Annie, jij hebt niet stil gezeten. Wat een prachtige blokken. En je haakwerk ziet er ook erg leuk uit. Goed gelukt de wieltjes.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken zijn het. Zo gezellig samen met je dochters handwerken. Hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie werkjes Annie! En 14 feb in Zwolle wordt vast heel gezellgi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je 'wieltjes' zien er mooi uit hoor. Leuk werk hè, die van mij zitten er ook op.
    Je blokken vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had er ook nog nooit van gehoord van die haak steek,maar het ziet er prima uit :-)en je blokken ook,veel plezier afvast in Zwolle:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig dat je samen met je dochters aan de randjes meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen