Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 3 februari 2014

Van alles wat.

Goede avond.
De eerste dag van de nieuwe week is al weer bijna voorbij.
Zo nog wat steekjes aan de Nature's Home maken, maar eerst een klein blog postje hier plaatsen.
  Er zijn weer wat werkjes af gemaakt, en eerst zie hier het huiswerk van de randjes is weer klaar.



Mijn tussen door werkjes zijn ook af, en zal weer wat gereedmaken,
 om zo even bij de koffie te kunnen doen.


 3 paar  voeten krijgen deze warme sokken.


Hier de gehaakte plaid, van alle restjes acryl garen wat ik nog had,
 Overgebleven van breisels voor de kinderen en kleinkinderen.
Het is een allegaartje, maar lekker warm
En daar gaat het om, ik houd het voor mij zelf.
Lekker warm over mijn  benen, het is hier wel warm hoor, maar ben nu eenmaal ietsje een koukleum.

.
7 blokjes zijn er af weer van de FW.
Begin nu aan blok 84 , wel heb ik nu alle blokken 111 getekend,
 en op vlieseline 11 over getrokken.

Prettige avond nog.
Groetnis Annie

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer veel gedaan. De randjeslappen worden al flink groot. Mooie sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaid van restjes, ik heb het ook vaak koud, zit momenteel weer met een dik vest aan. En je breit leuke sokken, heerlijk warm. Mooie randjes!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig die gebreide sokken en zo lekker warm. Je randjes zien er ook mooi uit en je deken is helemaal top en zo lekker om over je benen of voeten te leggen je zult daar veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat worden je gehaakte randjes mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, jij zit ook niet stil he? Wat een productie
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Annie, je bent een hele bezige bij, wat ben je met veel bezig: hartstikke leuk allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi jouw randjes en je deken ziet er behaaglijk uit en ook nog sokken en blokken, je bent weer goed bezig geweest! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sehr schöne Arbeiten zeigst du uns.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie rol met randjes is het al! en je gehaakte deken vind ik geweldig :0) ik hou wel van zo'n allegaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het allegaartje ziet er vrolijk uit; daar kun je lekker je benen warm mee houden. Je huiswerk van deze week heb je ook al weer klaar; ziet er prima uit en je hebt ook weer een aantal mensen blij gemaakt met de sokken; die brei je gewoon tussendoor..... Je verveelt je nooit denk ik. Fijne dag.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je productief, Annie. Heerlijke sooken, en die plaid voor jezelf: geweldig! Je randjes zijn helemaal mijn kleurtjes.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vrolijke restjes deken is het geworden.en daar ook nog een paar lekker warme sokken bij...goed gedaan..
    daarbij ook nog je randjes en je FW blokjes...goed gedaan hoor.en nog prachtige blokjes ook. dank dat je ons laat mee genieten, Annie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je heerlijk veelzijdig bezig, Annie! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat 'allegaartje' van je wel ontzettend gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen