Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 21 maart 2014

F.W en meer

Hallo allemaal.
Druk met van alles, en besteedde niet heel veel tijd hier bij de computer.
Blogjes lezen en kijken avonds nog even
Heel veel praatjes liet ik niet achter dus.


Druk met het naaien van schassing en blokjes aan de F.W.

Nog 2 banen in het midden, dan word het een geheel.

Heel werkje zo, ben ook niet zo heel rechte naaister, dus soms moet ik even ietsje uithalen weer.
Maar het begint op een quilt te lijken hé.
De blokken maakte ik van rest stofjes, en lapjes die ik kreeg.
Voor de tussen baantjes ging ik naar  Jeltje haar winkel.
Donderdag mooi weer, maakte ik nog een fietstochtje, om nog wat bij te kopen,ik kwam te kort.
Er moeten ook heel wat baantjes gesneden worden
Ook meteen de tussen vulling mee gebracht.
De achterkant stof winkel ik uit eigen kast.


  Gister kwam mijn over buurvrouw over de straat, en bracht me een tas vol  stoffen
Grote en kleine lapjes.
Of ik die wilde, ja graag hoor.



Met wat ik nog heb hier ; creëer ik dan de achter kant van de FW.

Morgen weer Zaterdag, en krijgen we weer de borduur randjes.
Ik ben bij hoor, een andere keer hier weer even een plaatje van.
Morgen is het dus dan weer even borduur dag.
De Nature's Home is even in de rust momenteel.
Lokt me wel weer om avond wat steekjes te doen, maar het haken heeft even voorrang.
Zo ook maar weer een toertje aan de katoenen deken,
ook hier voor kreeg ik  veel  rest garen, maar daar heb ik wel wat kleurtjes bij gehaald.


Ik ben dus even wat verder, maar deze wil ik  graag voor de zomer af hebben,
Er is een bestemming voor.
Zo even bij gepraat.
Prettig weekeinde gewenst.
Groetnis Annie



18 opmerkingen:

  1. Je quilt vordert mooi!
    Wat lief van je buurvrouw! Die lapjes zullen zeker van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je FW.

    en je haakdeken,ook al zo ver.Ik heb zopas mijn rijtjes van de week gehaakt.Verder kom ik niet in het engels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet dus, maar het Engels is vertaald voor me door de oudste dochter. Zij haakt ook, en al verder dan mij.

      Verwijderen
  3. Wat heb je een hoop gedaan! Mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De rijtjes zien er mooi uit.
    Het is een heel gepriegel.
    Succes verder.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word je quilt prachtig Annie. Mooie kleuren ook.
    Net als je deken, super. Nou, je hebt echt niet stil gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat word de quilt al mooi!!! en je gehaakte deken is al zo mooi,goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je quilt schiet heerlijk op, die twee randen zitten er vast snel aan.
    De achterkant van allerlei stofjes? Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
    Maar vast heel vrolijk.
    Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt je FW mooi. Wat een mooie kleuren heeft hij. Je hebt ook mooie stofjes gekregen geweldig hoor. Je deken zoet er prachtig uit en wat ben je al ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk, druk, druk dus. Wat een verschillende activiteiten zeg. Je haaksteekjes zijn erg mooi van kleur. Leuk om zoiets moois van restjes te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je quilt wordt mooi zeg!!
    Ik krijg er zo zin in om ook weer te gaan quilten.....
    En je bent ook al zo ver met je deken!!
    Leuk hoor!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dein Farmers Wife Sampler wird wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je liet misschien niet veel praatjes achter, maar nu laat je wel heel veel en mooie plaatjes achter!! Wat een ijver. En wat heerlijk dat je zoveel lapjes kreeg. je WF vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt die F.W. mooooooooooiiiiii Annie! Hartstikke super!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de top al bijna af. Ik vind 'm prachtig Annie. Verder ben je ook lekker bezig. De gehaakte deken wordt ook erg mooi. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent ook lekker met druk met alles. Maar wat wordt het allemaal mooi, prachtig! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dit sjocht der mar bêst ùt. prachtige fw en supermoai haakte tekken....toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er allemaal mooi uit! Je bent heerlijk bezig met prachtige werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen