Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 17 juni 2014

Leeslijst , en van alles wat.

 Goede avond.
Het is al weer meer dan een week, mijn laatste blog post.
Ik ben aan het zoeken, want nu staat er alleen het laatste blog berichtje in mijn leeslijst op mijn blog.
 Ik kan wel via mijn blog lezen, maar zo via de leeslijst vond ik het wel handig.
 Heeft iemand hier ervaring mee, graag zou ik weten, of ik het misschien kan herstellen..

.
Mijn top is af, en kan dus gaan dubbelen en quilten.
Met de naaimachine  met een applicatie steekje de bloemen en de hartjes er op.
Ga het quilten ook op de machine doen denk ik..
Net genoeg rode stof, het afwerk biesje zit er ook al aan..


Vanmiddag het  grachtenpand in elkaar genaaid.
Foto is niet zo mooi, zonnetjes schijnt in mijn hokje.


 Hier op de vloer.
Deze kan ik ook gaan dubbelen.


Even een update van de laatste 2 weken van de randjes per week.
Vorige week zaterdag was het vlug klaar..


Weer ander half blokje van de Nature's Home geborduurd.
Doe geregeld wat steekjes, maar gaat niet heel vlug.
Veel verschillende kleurtjes..
   Ik ga zo nog wat steekjes zetten.
 Groetnis Annie

4 opmerkingen:

  1. Er zijn veel mooie quilts te zien op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat borduurwerk vind ik toch zó mooi worden Annie!!
    Super!!

    Enne... de blogs die je volgt zie ik gewoon aan de zijkant staan hoor!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb precies het zelfde met blogger, geen idee hoe het weer normaal wordt. Maar irritant is het wel.
    Mooi borduurwerk.
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie dat ik niet de enige ben met dit probleem(pje). De blogs staan inderdaad wel aan de zijkant maar er staat er maar 1 in de leeslijst. Mocht iemand de oplossing weten dan hoor ik het ook graag :-) PS mooie quilts maak je!

    BeantwoordenVerwijderen