Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 12 februari 2015

Veel te vertellen en te showen


 Hallo allemaal.

Door de grote brand in december bij het bedrijf waar Taekjes tuinhuis staat,
 werd de quiltmiddag afgelast, ook in januari nog geen quilt middag.
Maar dinsdag middag kwam onze groep weer  bijeen ,
 nu een keer bij Janke thuis.
 Het tuinhuis is gelukkig niet beschadigd, maar de verwarming  was nog  defect.
In maart kunnen we waarschijnlijk daar weer terecht.
Het was gezellig bij Janke in de keuken., we pasten er net in allemaal.
En wat hadden we veel te praten en te showen.
 De tablet mee genomen, en wat plaatjes gemaakt.
Lang niet alles , maar prachtig werk.
 Quilt, borduurwerk haakwerk



De dames willen niet op de foto, dus heb ik het zo gedaan.
Even wat bewogen, maar een kunstwerk van Alie
Hier nog wat plaatjes van dichtbij.



En hoe gaan we deze top quilten ?



Deze was ook helemaal af.

Borduurwerk van Teakje.
Deze letter bak had zij opgepimpt  helemaal vol geborduurd.


Er voor op tafel ligt het kerstboompje wat we hadden gemaakt.
Er waren er nog meer te showen.


 Dit is ook zo mooi en fijn borduurwerk



Dit schilderij had een gehaakte rand.


Gehaakte tas.


Schattig tasje, met de hand gemaakt..
  Er waren nog heel mooie blokken, sterren quilt in de maak.
Appliqueren van Sumbonets.
Kon het bijna niet bij houden

Ik heb de Pandora geshowd.


Hij heeft ook al een bestemming gekregen
Oudste dochter vond hem mooi.
Nu zij mag hem hebben.
Een label er in gemaakt, en heeft dit quilt  ook weer een plek .


Nu heb ik de Garden Home in de ring, en ga die afmaken


Na al het breiwerk ook weer het grote borduur project te voorschijn gehaald.
De Nature's Home. .
Hoop weer eens wat vogelhuisjes af te maken..
 Hartelijk dank voor de reactie op mijn vorige blogje

Groetnis Annie







12 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me erg, zo'n brand. Gelukkig dat het tuinhuis gespaard bleef!
    Wat een enige en zó verschillende dingen laat je zien. Bijzonder vind ik de letterbak!! Fijn dat jullie weer gezellig bij elkaar konden zijn en lekker konden bijpraten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Arbeiten.

    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles nu weer doorging, want het is zo gezellig met de dames bij elkaar.
    Lekker kletsen, ideeën opdoen en natuurlijk kijken naar elkaars werk en quilts showen.
    Mooie dingen laat je weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie toch een tijdelijk onderkomen hadden. Wat was er veel mooi werk te zien zeg, Prachtwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen, wat een prachtige projecten zag ik voorbij komen. Heerlijk dat er in maart weer de mogelijkheid is om naar het tuinhuisje te gaan.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie moeten wel een heerlijke middag gehad hebben. Eindelijk weer lekker bij elkaar komen.
    Heel erg mooi wat je allemaal laat zien Annie, prachtig!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creativiteit van hoog nivo!! Moet een groot plezier zijn bij zo'n bee te horen!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige werken....en veel plezier met je mooie quilt afte maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige werken zie ik daar voorbijkomen!Veel plezier met het quilten van die mooie quilt!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen