Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 1 augustus 2017

Dinsdag




 Goede morgen.
Vandaag al weer 1 Augustus,
 dus is het Quiltje verwisseld deze morgen
 De tijd gaat vlug voorbij.


 Het quilt BBL is gedubbeld.
Een heel werk, maar het is klaar.
Nu boven op tafel, en geregeld een uurtje door pitten.

 

En hier mijn nieuwe haakwerkje.
Zomerdeken moet het worden.
Het patroontje heet Afrikaanse bloem.
Heel leuk om te doen, en even op pakken.

Mijn borduurtjes gaan ook door, 
maar daar later weer  een plaatje van.
Een goede dag verder, het word een mooie dag zo te zien.
Naar buiten dus, en aan de koffie.
Groetnis Annie

11 opmerkingen:

  1. Is stil in blogland, gelukkig een berichtje van jou.
    Fijn dat de quilt gedubbeld is en dat je zo af en toe een stukje doet. Te lang achter elkaar is best zwaar voor je handen etc.
    Ben helemaal verliefd op je haakwerk "Afrikaanse bloem"!
    Zo lief die kleurtjes, wat een pracht zal het worden als ie af is.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine neue Häkelarbeit sieht toll aus, schöne Farben. Auf die Quiltarbeit freue ich mich schon.
    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja augustus alweer waar blijft de tijd leuk die afrikaanse bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dein Granny Square Projekt sieht Klasse aus.
    Viel Spaß beim Quilten.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je haakwerk! Je maandquiltje is ook erg mooi.
    Ik heb momenteel weinig zin in blogjes schrijven, komt wel weer.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles gefällt mir sehr gut, liebe Annie, mein Favorit aber ist dein Quilt, viel Spaß beim Quilten!
    Liebe Grüße, Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vrolijke bloemen heb ke gehaakt en heerlijk quilten het is er weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleurtjes voor je bloemen. Hier is het te heet om te quilten. Wordt de komende 3 dagen 40 graden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een top maken is leuk, maar dan het quilten... Maar je bent een doorzetster, dus het gaat vast helemaal goed komen!
    Leuk om je haakwerk te zien; ik was er wel benieuwd naar...
    Je maakt de Afrikaanse bloem dus tot een vierkant! Heerlijk werkje om te doen en zo'n vierkantje is ook lekker snel af.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kunt het quitlwerk nu mooi afwisselen met de leuke fleurige Afrikaanse bloemen.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen