Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 29 september 2017

Gedubbeld

 Goede avond.
Hier een krabbeltje op het blog voor jullie.
De week ging weer vlug voorbij.
Veel mist hier vooral in de morgen.
Toch zijn we nog 2 middagen wezen fietsen.
 En wat deed ik meer.
Afrikaanse bloemen  haken,  wat steekjes borduren.
En de achterkant voor de hexjes kwam af.
 En het dubbelen  is  klaar, altijd een aardig klusje.


 Veel veilheidsspelden, speciaal voor het dubbelen aangeschaft..
bevalt me prima, en hoef ik niet te rijgen.
 Begonnen met het door pitten.
op naar een AFFO.

Net mijn patroontje voor Dear Rini uitgeprint, en daar ga ik zo aan beginnen.
Leuk een flamingo

Bijna is deze maand weer voorbij,
 en komt het  oktober quiltje weer  aan de keuken wand te hangen.


 Voor allemaal. een fijn en goed weekeinde gewenst.
Groetnis Annie


13 opmerkingen:

  1. Liebe Annie, ich freue mich schon auf die Bilder deine fertigen Hexagonquilts. Sehr schön sieht auch deine Oktoberbild aus, tolle Stoffe hast du gewählt.
    Schönes Wochenende, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de middag is het heerlijk weer, en 's morgens en 's avonds is het herfst hè...
    Handig die spelden! Ik ben niet zo vaardig in het quilten met een ring, maar bij zo'n grote quilt kun je er bijna niet omheen.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, je hexagonnen quilt, en je borduurtje als quiltje is een schatje!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd lekker bezig. Leuke hexjesquilt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annie,
    ich bin schon so gespannt auf deinen fertigen Flowergardenquilt.
    Der Oktober sieht wunderschön aus.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets zo heerlijk dan na dat vervelende dubbelen het quilten kan gaan beginnen. Je ziet de top dan langzaam in een heuse quilt veranderen. Het dubbelen gaat vast veel sneller met spelden, maar hou het zelf toch maar bij rijgen, lijkt me steviger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, een hexagon-quilt bijna klaar! En je oktober quiltje is zo leuk!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk als het dubbelen dan weer klaar is! Schattig maand borduurtje, ze liggen bij mij ook klaar om mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch weer actief geweest.De hexjes worden supermooi. Je hebt groot gelijk om ook van het mooie weer te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch een heel klusje, die hexagonnetjes doorpitten met al die naadjes. Zal ik je wat vertellen....? Ik heb de mijne láten doorquilten....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor je brichtje op mijn blog.
    Fijn weekend, Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Annie! Beautiful quilts! The first one is amazing! And I love the October block! Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen