Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 15 oktober 2017

Blog praatje.

 Hallo allemaal.

 De tijd gaat weer heel vlug hier.
Vandaag een prachtige zonnige herfst zondag.
En ja we fietsten nog een mooi toertje vanmiddag.
  De jas was bijna te warm zelf, en deden we die maar in de fietstas.
Wel een stevige dichte wind,  ietsje meer trappen bij tegenwind dus.
 Maar we hebben hulp, we fietsen lux op een E- Bike.


Ik zie dat mijn laatste praatje in september was,
en nu is het al weer midden oktober.
 Wat kan ik laten zien,   ik  handwerk wel, maar er niets af.
Vrijdag borduurtje Dear Rini is weer bij.
Nog 9 cirkels te vullen.
Dan is 2017 ook bijna al weer vol.


 Zaterdag de dag van het vakje per week.
Ook helemaal bij.


 Deze week rij 5 vol. en 40 vakjes dus
Hier nog een rij van 8 vakjes te gaan.


Alles borduur ik met rest DMC garen.
 Ja en dan mijn quilt.
Ik  ben dapper aan het door pitten geweest, alle bloemen 4 cirkels.


 Niet zo goed te zien misschien hier.
 Alles gemaakt van rest stofjes, die ik had en kreeg.
Ook de achterkant is rest stof., die zien jullie de volgende post.
Overhemden en dekbed hoes zitten er ook bij.
Nu kan ik volgende week met de afwerk bies beginnen, 
en dan een AFFO .
 Tot mijn volgend berichtje.
Groetnis Annie


11 opmerkingen:

  1. Deine beiden Stickarbeiten sehen Klasse aus. Tolle Fortschritte.
    Auch deine Quiltarbeit gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geborduurde rondjes zijn zo mooi, het wordt al best groot en veel, net als de vakjes, ook erg mooi gedaan. Fijn dat je zo de restjes borduurgaren opmaakt.
    De hexagonnen-quilt wordt erg mooi, zo doorgequilt, je ziet wel dat er al wat is doorgepit.
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De cirkels worden prachtig dat hertje is heel lief. De vakjes gaan als een speer ik moet nog veel inhalen. En wat een mooie hexagonnen. Prachtig allemaal mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De geborduurde rondjes worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide borduurwerken zijn prachtig en geweldig dat je de bloemen bijna af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha... de tijd gaat hier ook heel vlug hoor Annie :-)
    Maar jouw werkjes gaan ook supersnel lijkt wel.
    Vind die diertjes in de cirkels heel erg leuk. Grappig dat schildpadje, poes en konijntje.
    Alweer bijna een affo! Wordt weer super mooi en ook zo snel af lijkt het wel.
    Altijd leuk een affo, want nieuwe projecten liggen vast al klaar.
    Ook knap dat je dat allemaal van restjes maakt.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annie - tolle Fortschritte bei deinen Stickarbeiten, so wunderschöne einzelne Motive sind dabei.
    Deine Quiltarbeit geht nun auch langsam zu Ende - sieht einfach toll aus.
    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar jouw handen gaan anders ook vlug! Hoe doet ze het toch.., denk ik elke keer... Prachtig om je borduurwerk zo te zien vorderen en groeien; daar zitten toch heel wat uurtjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou je hoeft niet alles al afg te hebben hoor om te laten zien niks af zeg je.... maar wel veel gedaan als ik dat zo bekijk mooi hoor Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor!
    Moet ik ook weer doen... doorspitten.
    Anders wordt het nooit een quilt
    😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hexjes quilt wordt erg mooi ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen